Sunday 6 April 2014

semester 4

Maka tepat 4.15pm tadi, tamatlah paper terakhir aku bererti tamatlah semester 4 aku di uitm lendu ni. semester yg paling rabak. pasrah je tunggu dpt result nanti. hukhuk so macam biasa, akanku cerita semuaaaaaaaaaa aktiviti sepanjang sem 4 ni :)

SYMPTOMS4. event wajib tiap tahun dakdak Art Design kat sini. macam-macam ada, persembahan kreatif, gerai, Battle of the Band, etc etc etc

SYMPTOMS4 : Back to Basic
crowd
creative show yaww

next, event 4Squared Challenge. ada 4 games, sukaneka, larian, jalan lasak & explorace. gabung Komander Kesatria, Komander Brassband, Palapes.event ni kira event paling best paling memorable bagi aku. gila kau tak memorable, dapat lari satu team dgn crush. like homaigosh homaigosh homaigoshhhhhhhhhh!~ aku malas nak cerita la kan, biar la hanya aku yg tau apa yg terjadi. kahkah <3 

kerash
Batch 33

then, dinner komander (Majlis Penghargaan Komander). satu-satunya event yg mampu aku ajet ajet ayu disitu. harhar 

satu je la gambar aku bagi. kang banyak-banyak ada yg terpikat plak. kahkah

hah okay pastu haritu lepas habis assessment Advertising Design which is assessment last utk sem 4 ni, aku pi maen kayak dgn wall climbing kat Ayer Keroh. lepas gian, lepas stress, lepas segalanya.

lama tak maen, dah hilang skill. tsktsk
with Syaa
Syaa, Liny, Wawa


so basically, itu la aktiviti yg fun yg tak buat aku rasa nak bunuh diri. haha tinggal 1 sem je lagi kat Lendu ni InsyaAllah. semalam ada taklimat major minor utk sem 5 nanti. dah dapat rasa kehangatan semester 5 tu punya hangat mcm mana. tetiap hari 830am - 530pm wajib kat studio. sabtu ahad pon. lepasni komander entah kemana, sukan entah kemana, joging entah kemana. mangai mangai.


instagram- wafieqahk




oh btw,
Lendu tengah musim bunga skrg <3
berbunga-bunga sama mcm hati aku yg berbunga bila jumpa kerash.
kahkah
kbye.

No comments:

Post a Comment