Friday 9 May 2014

arigatou gozaimasu

heyya assalamualaikum waalaikumsalam :)

tadi baru dapat result. huwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhh! :D rasa nak menangis terharu! walaupun jatuh, but still wow la. aku bajet-bajet aku gagal subjek advertising design dgn vcl. pasal advert tu mmg dari awal la asek kena balun je dgn en amin sampai rasa mcm dah takde hope je. vcl plak final paper mcm tahi.  apa yg aku target semua tak keluar! mau tak terjojol biji mata aku jawab paper tu. tapi alhamdulillah lulus semua walau tak capai tahap kepuasan umi nak 3.8 tu.

so aku nak berterima kasih kat semua kengkawan yg byk tolong aku secara langsung atau tidak langsung, lecturers yg mencurahkan ilmu sampai tertumpah-tumpah, umi baba tukang supply duit, dan semuaaaaa :)

special thanks to hazirah, faiqah and azzim sbb banyak tolong and support aku. bella, atila, and amy yg tak penat layan sewel malas aku, yang hari-hari paksa aku buat assignment, paksa aku study vcl. hehe fateng, nurin, and orang tua yg sabar je la tiap malam aku stay up buat assignment sambil menyanyi lagu sumbang. seniors tingkat 3 yg banyak tolong ajar ent. aida yg kasi pinjam lightbox and printer. zoey yg gigih repair printer aida. hahaha ellya yg banyak cover aku klu aku tak turun fall in khamis. kerash yg menaikkan balek semangat aku yg hilang (tapi skrg dah hilang balek sbb dia dh ada gelfren. kbye). oh yeah, and zombie yg gigih ajar aku render melalui whatsapp. hahaha and selalu belanja air fresh orange. :) thanks to sir walid yg banyak ajar kitorang, plus sabar la nak melayan kerenah last minit kitorang. jasamu dikenang :)




aku tau korang takkan baca ni pasal manade sesapa tau blog aku ni pon. kahkahkah tapi peduli apa aku, aku nak thanks kat korang jugak :)




xoxo,
budak pemalas thp max

No comments:

Post a Comment