Wednesday 22 October 2014

end of diploma

211014
maka dengan ini tamatlah perjuangan diploma aku selama 2 tahun setengah. alhamdulillah. (sebenarnya tak bole nk happy sgt sbb result tak dapat lagi. hmm) so kt entry ni, aku nk ucapkan terima kasih kpd semua yg mbantu aku samada secara lgsg atau tak lgsg. makasyeeeeeeeeeeeeh bebanyak :)

with hazirah.
makasyeh tak terhingga kt hazirah sbb 2 tahun setengah ni sabar je ajar aku yg bengap ni. haha mekaseh weh sbb tahan dgn perangai aku yg sewel ni. spanjang diploma ni mmg berkepit je. sampaisemua ingat kitorang kembar. lecturers, abg n akak xerox, abg cafe jebat, abg cafe leksi, semua ah ingat ktorang kembar. muka sama. sampai pakgad pon ingat hazirah tu aku. hahahaha ape-ape pon mekaseh. jangan la serikdatang rumah aku lagi. hehe selayang-shah alam dekat jewwww. 

Geng GDT
geng GDT. kitorang berempat mmg dari part 1 sampai part 5 klu ada group assignment mmg iniiiii lah ahlinya. aku, hazirah, faiqah and azzim. bff gitteww. haha thanks korang sbb banyak tolong aku, support aku bagai :) jumpa kt degree nnti insyaAllah.

Team ENT
Team ENT. Aku, Hazirah, Aniq, Faiqah, Azzim, Dian. Alhamdulillah hasil kerja kita semua dapat A jugak akhirnya. Memang puas gaduh itu ini dgn korang. haha ilebiyuguys lahhh :*

with sir fauzi kesayangan
thanks sir sbb banyak mengajar and membebel kt kitorang spaya jadi manusia sket. alhamdulillah dah ada la rupa manusia siket. hahaha lepasni mesti rindu nk dengar sir membebel lagi. hiks. nnti kawen jangan lupa invite tau sir!

pre-grad
Nk trobek pre-grad skjap. Syaa, Linye, aku, and Hazwan yb hemfifi. thanks syaa slalu kasi tumpang aku nek kete. haha thanks liny slalu dengar aku meroyan. nnti jumpa kita pi karok satu kalyyy! and hazwan, hmmm thanks jugak sbb slalu gaduh dgn aku. bhahaha 

with mos.
Abg mos bertanjak. hahaha kerash aku ni. lulz. opsss /blushhh/ team larian 4squared. thanks weh kau banyak support aku. tolong aku waktu aku pitam. haha aku ingat lagi kot kau tarik aku pusing2 bagai. thanks. kalau kau takdetu,mmg dah wassalam aku. tu la, diri sendiri ni degil, doc kata jangan kau lari jugak. hahahaha dah dpt lari dgn kerash opkos la aku nk. hahahaha tak malunye kau wafieeeeeee


MAD111 5A w En Amin & Pn Nik

bye semua.ingat, diploma je habis, friendship kita selamanya tau! terima kasih semuaaaaaaaaaa. i love you to the infinity and beyonddddddddd.

No comments:

Post a Comment