Monday 2 May 2011

playing PWTC

30 APRIL
   Sabtu. Tusyen sampai 5 petang. Bila balik nak turun tu ternampak sorang abang hensem ni macamku kenal aje "Akim ! ko buat ape kat sini ? bukan ko kat Penang ke ?" akim training marketing kat Penang dah bape lame tak balik. "Panggil kau lah. kereta kat sana uh." "oh. perut berbunyi I'm starving !!" perah otak sampai perut pon kena efeknye. Sampai je rumah terus attack dapur. Lepas basuh pinggan pi keluar. Tengok baba siram pokok bunga. tetibe terasa hairan, ' kenapa la lot ni kosong aje? ohh ! semua p penang. HALUAN. coool '. Mata dah terpacak kat bola sepak hitam putih bawah pokok. Kebetulan pulak Akim & Shamil keluar. " wei, main bola jom !" Kitorang pon pegi la court badminton port paling best untuk main bola Fuhh ! Dah lama aku tak main bola. Dapat gak lepas gian. kehkeh memang seronok bila takde orang. tenang aman damai bebas. Teringat zaman kecik2 dulu. main tahap tak hengat. Teringat duludulu ada buat pondok atas pokok belakang rumah dengan Akim, arwah Afiq & kawan diorang. Miss that moments :) Lepas main bola, main badminton pulak. Dekat nak maghrib baru stop. Okay, hari yang seronok !

1 MAY
   Bookfair, PWTC. Pagipagi lagi aku dah tercongok kat stesen LRT Shah Alam. Janji pukul 930 tapi sorang pon takde. Janji melayu sungguh nasib baik aku London harhar Dipendekkan cerita, kitorang naik girls couch. entah macam mane boleh ada sorang brother pulak kat dalam tu. ' agaknya dia tak reti membaca kut. takpon salah masuk pintu ' husnudzon la weh husnudzon. hehe Masuk je PWTC terus kitorang tersplit. punya la banyak manusia dalam tu. dah lah hp rosak. hadoyy. Aku pon teruskan je lah round 1 pwtc tu cari bukubuku yang nak di beli. sesenarai panjang uh ! sekali terserempak dengan jammy (bukan nama sebenar). BFF ku yang dah lama tak jumpa~ woooo~ So aku & jammy pon jalanlah bersama and lepastu terserempak balek dengan geng aku. Kitorang p booth SASBADI plak. actually aku je yang membeli nye. haha banyak gila bukuku beli ! Lepastu kitorang lepak kat ruang menunggu. Snap gambar kenangkenangan. bukan selalu dapat jumpa jammy en. Lepastu pegi The Mall, makan. Lepastu balik SA. waktu nak beli tiket balik uh, wallawei !~~ orang queue nak beli tiket sampai keluar stesen uh ! Sampai kat SA dalam pukul 5 lebih. tunggu baba datang amik setengah jam. sampai rumah pukul 6. nampak pulak adikadik aku tengah main badminton, terus aku join. tak sempat nak letak beg & bukubuku kat dalam rumah pon. haha. Habis main baru terasa lenguhnyalah tangan and kakiku...sampai sekarang. hwaahh~ 
di ruang menunggu
belakang tu air pancut semput. tak naik tinggi. kehkeh


thanks to my friends, Fatin Zakiyyah, Jamaliah, Syazana, Munirah, Ummu, Ain, Zawana, Soleha, Alia & etc.
I Love You Guys !!

No comments:

Post a Comment