Thursday 3 May 2012

september :)

okay. just now my friend send me a link 'bout ''MENGENALI SESEORANG MELALUI BULAN DILAHIRKAN'' pft
so aku pon usha-usha, baca-baca and tetibe "hmmm... agak betul la jugak" harhar so lets check it out :)

BULAN SEPTEMBER
  • sangat bersopan-santun dan bertolak-ansur (err, aku tak rasa aku bersopan-santun orangnya. haha)
  • sangat cermat,teliti dan teratur (but my sister always said that i'm selekeh)
  • suka menegur kesilapan orang lain dan suka mengkritik (ya saya sangat suka mengkritik :D)
  • pendiam tetapi pandai bercakap (ha! yg ni mcm tipu tapi mcm betul. hah? ahaha wtv)
  • sikap tenang dan mudah simpati kepada orang lain (syerah kata aku sangat tidak tenang orangnya. kahkah)
  • sangat prihatin dan terperinci,amanah,setia dan jujur (prihatin? yeke? entah.. terperinci, amanah setia and jujur? hahaha skema gila!)
  • kerja yang dilakukan sangat sempurna (heh, my mom always said aku buat kerja half way.. wlupun aku rasa aku dh settle kan kerja tu -.-)
  • sangat sensitif secara keterlaluan (meaning?..)
  • orang yang banyak berfikir (yeah. and ianya memenatkan otak..)
  • daya penaakulan yang baik (wow! mcm Detective Conan keee? :D)
  • otak cerdas dan mudah belajar (hah yg ni tipu jugak. klu aku otak cerdas & mudah belajar mesti edmet dpt A+)
  • suka mencari maklumat (errr... saya suka meng-google. adakah itu dikira as suka mencari maklumat?)
  • terlalu mengkritik hingga menyebabkan orang lain rasa benci (eehhhh?! yeke yeke? gomenapai...)
  • pandai mendorong diri sendiri (menyorong kepala ke bantal pandai la. ahahaha)
  • mudah memahami orang lain (hmm. kinda true :) )
  • suka hiburan,sukan dan melancong (ya itulah saya :D tapi malangnya sgt sukar utk menghiburkan diri dan melancong)
  • kurang menonjolkan perasaannya kepada orang lain (DAMN TRUE BEBEH!) ;D
  • terluka hatinya sangat lama disimpan (TOTALLY TRUUUUEEE!!!!)
  • terlalu memilih pasangan (hah? ada pasangan pon tak penah. haha single adalah yg terbaek :D )
  • sukakan benda yang luas (....aku suka bilik yg kecil. adakah itu bermaksud aku tak suka benda yg luas?)
  • bersistematik (ye kot. aku suka buat benda ikut turutan:) )
so thats it :) jya matta ne~
peace.

No comments:

Post a Comment