Wednesday 20 March 2013

memori itu

Hi I am back :D

Semalam lepas stress menghadap newsletter and corporate manual (final projects) aku pon saje buka folder-folder gambar dlm laptop ni yg sebelum ni tak pernah aku buka. tengah scroll satu satu gambar tu then jumpe gambar ni.
TADAAAAAAA~~
gambar ni time tengah queue utk register PLKN tahun lepas. time ni la first kenal dgn zahid. rupa-rupanya zahid tu anak kawan umi. ahaks. tengah beratur punya lama dengan queue yg pergghhhhhhh panjang gillew tu, tetibe ic and gambar pasport zahid jatuh. dan dia tak perasan. aku pon dgn hati yg murni, tolong la kutip. pastu tgk la nama kat ic dia, wallaweyyyy comel nye gambar ic diaaaaaaaaaaaaaaaa. hahahaha :D dengan penuh rasa keseganan dan ketakutan (first time pulak aku nk menegur lelaki tak dikenali) aku pon panggil la nama dia, tapi dia tak dengar. mungkin disebabkan bising dgn suara manusia-manusia yg ramai kat situ. so aku pon mengambil langkah inisiatif utk menepuk beg dia (beg je, bukan muhrim XD ) then dgn senyuman yg manis (ewaaaaaah) aku pon bagi la balek ic and gmbr dia. tak berapa lama lepastu, gambar dia jatuh lagi, aku dah macam "budak ni -_______________________-" sampai kem Paya Indah pulak dia jadi ketua masjid. mmg lepastu dia nampak aku buat tak kenal je. perghh mentang-mentang femes kan kan kan kan -..-

then aku scroll lagi jumpe gambar ni pulak 

at Stadium Shah Alam

ni time tengah queue. aku la makhluk yg paling kecik kat belakang hujung sana. hikhik time ni mmg muka blur aku takde kawan sobsob. oh btw, nampak tak abg baju merah depan tu. itu PC Heng. aku mati-mati ingat dia lelaki sekali dpt satu dorm pulak -,- awek rupanya. hewhew

ok. dah. habis.
rindu plkn sangat-sangat walaupun berjemur smpai hitam mcm ikan masin tapi kenangan tu sangat best :)

and yeaaaaah hari ni 20 March. birthday yati. dormate katil sebelah kat PLKN dulu. so dengan suka cita nya : HAPPY BIRTHDAY AINI HAYATI ANUAR :D STAY AWESOME!

No comments:

Post a Comment