Thursday 9 May 2013

9hb

9 May 2013

tarikh yg ditunggu tunggu oleh semua pelajar diploma and asasi uitm di seluruh malaysia.
tarikh dimana result final keluar.
tarikh penentu kita sambung next sem atau say byebye to uitm.

AAAARGHHHHHHHHHHHHHHHHHHH~

harini tak seperti harihari sebelum ni, aku terbangun awal, siap buat breakfast utk adik adik lagi. kakak mithali. cewaaah~ hahaha lepas settle semua rase cm bajetbajet nak sambung tidur balek sbb smlm tido lambat. then tetibe tringat,"eh harini result keluar". dengan penuh kedebaran, aku pon buka la emel (sbb result kat studentportal keluar pkl 9am) aku mmg dh clear kn inbox awal awal sbb takde la kabut nak cari emel dri uitm tu. and yeah. emel result dah sampaaaaaaaiii~

buka email. and yeah lagi.

hi result :) (hanya mampu tersenyum)

ALHAMDULILLAH. walaupun result jatuh ala ala menjunam ke dlm gaung tapi kira okay la takde repeat and tak dismiss. next sem akan cuba lagi.

buka twitter


Its not what you get, but what you do with what you get is the important thing. -YDP MPP UiTM Melaka aka abg muhammad

ya. aku berpuas hati (ok tipu) dgn result sem 2 ni.
dengan segala event yg menimbun, meeting di malam hari, physical training pagipagi buta, symptoms3, latihan nye lagi, dgn senior2 yg sentiasa tak puas hati dgn kitorang, so tinggal lah masa yg sangat sempit dan semput utk siapkan assignments and yeah aku berjaya siapkan. tak pernah lagi ade assignments yg aku tak siap. itu aku dh cukup berpuas hati. result tu... hmmm... kena la dgn usaha aku sem ni, aku banyak maenmaen kot. hahaha

next sem aku akan cuba sehabis baek. nak cover balek markah sem ni. nak naek pentas dgn abg h and abg m :)

so kat sini aku nak ucap kan setrillion trillion terimak kasih kpd umi and baba yg dh bagi fulus utk siapkan assgnmt jutajuta harganya, kpd kakak abg adik yg support bai , kpd kawankawan yg bagi semangat and bantu aku samada secara lgsg atau tidak lgsg, syerah anim jiha mizah shime iman ummu and semua yg aku slalu kacau sbb nak mintak katakata semangat bila diri dh rasa mcm nk putus asa, hazirah faiqah azzim amzar nad hazwan and semua yg aku slalu kacau memekak suruh tolong komen or bgi pendapat psl artworks aku, especially hazirah la, tanpa kau aku mmg takkan la dpt result lawa tak lawa mcm ni. hehe sorry slalu terjah bilik kau smpai pkl 2 pagi. hik and kpd semua lecturer yg baikhati and lecturer yg kedekut markah, terima kasih sbb dh ajar aku yg slow ni, terima kasih sbb dh buat aku jdi org yg berguna wlupun tak brape nk berguna sgt. hahaha terima kasih byk byk byk byk byk. and utk kau, thanks jugak sbb support aku bgi semangat hilangkan stress, and kau mmg bangang sbb tak memahami aku saat2 aku tgh final. "bijaksana" betul!

terima kasih sir fauzi. walaupun asek suruh refine byk2 kali. tanpa sir saya tak mampu nak siapkan logo yg ter osem didunia (ok perasan)

terima kasih sir walid sbb sabar mengajar saya yg degil keras kepala ni. result agak wow jugak sbb saya mmg la render tak lawa, lukis pon cun, sketch pon byk tak buat, dahtu asek kompelin sbb artwork sy buruk. and maaf la sbb saya mmg tak minat illustration ni. hee

terima kasih mdm K sbb sabar je menghadap kitorang yg suka maenmaen ni, mdm mmg best la, byk amek berat pasal kitorang. i luv u muah muah XD

terima kasih ustzh maryam wlupun kedekut bagi markah kat saya. saya mintak maaf sbb slalu tidur dlm kelas. bukan ape, saya mmg ade penyakit buka buku agame je terus mengantuk. heh

terima kasih miss J sbb sabar je layan kerenah kitorang dlm kelas BEL yg slalu bising gillew tu. saya mintak maaf sbb slalu maen hp dlm kelas miss. bukan ape, tu saya tgh google translate. XD

terima kasih sir radin yg kacak bergaya. kelas sir radin ni no comment la sbb saya rase tak penah buat jahat, dtg pon awal, assgmnts best je semua, presentation pon gempak. eh puji diri sendiri pulak. oh and thanks jugak sbb tanpa sir saya takkan tau ape tu paper art. hehe

terima kasih pn azni sbb tak bagi c- dan kebawah kat drawing saya walaupun drawing saya tu sebenarnye dah layak masuk tong sampah. walaupun pn azni kedekut markah tapi pn mmg d best lah.

terima kasih prof rashidi walaupun saya langsung tak paham prof ajar, and dgn kelas yg mcm chipsmore kejap ade kejap takde tu. alhamdulillah dpt A. tu maknanya prof benci saya kan? hehe and maaf slalu tidur dlm kelas prof.. ehh bukan selalu.. tapi tetiap kali masuk kelas prof. hahaha kelas prof mmg mengantuk. jujur saya cakap.

last but not least, terima kasih encik hakim sbb tanpa encik kesatria komander takkan seronok meriah gitu.

okay cukup dah sembilan tu. :)

TERIMA KASIH TAK TERHINGGA DARI AKU, BUDAK YG RESULT TAK BRAPE LAWA NI. hehe

oh. and thanks tu akhilah, faiqah and aina sbb dengar aku jeritjerit meluah perasaan pepagi buta tadi. hehe

ikhlas dari lubuk hati aku yg paling dalam,
wafie

No comments:

Post a Comment