Thursday 9 May 2013

zombie :) :) :)

senyum meleret dari tengahari. tertidur tadi mimpi pun indah indah je. ngahahaha

harini zombie IM aku. ohmy selama ni aku tak pernah terfikir yg dia ingat aku lagi. setelah berbulanbulan dia tak teguq. hahaha aku baru tau yg dia dah last sem, next sem dah tak bole jumpa dah. huhu tengah aku sedih2 sbb dia kata dia dah grad tetibe dia cakap tapi dia duduk melaka sbb kerja. aku dah mcm "derr... tautau je ape yg aku pike" hahahaha dah janji nak belanja dia makan, celebrate graduation la kononnye. hee

next sem dah tak dapat buat physical training sama-sama. dah tak dapat lunch/dinner sama-sama, tak sempat nak mintak tunjuk ajar dia utk subjek ide nanti, dah tak bole nak usha senyum senyum dah, dah tak boleh nak gelak kn loghat kelantan dia yg pekat nak mampuih tu. haha

tahniah sebab dah grad! free free datang la lawat anak buah kat uitm. heee and and nanti perkad jgn lupa datang tau :)

No comments:

Post a Comment