Thursday 2 May 2013

harum23 ;)

hi guys.
bosanbosan ni teringat pulak ade orang tu haritu jeles sbb i tak letak nama dia kat blog i ni ceehhh style ayat gaya cam blog ni femes nak mati je ptuih! booo ramairamai kat tuan punya blog ni booooo so harini i nak share something la. derr dah kenapa aku nak i i ni? euw so not me lah. 

okay berbalik kpd apa yg aku nak share, aku sebenarnye erm malu la plak nak cakap. huahuahua XD /gila/

tarik nafas, hembus
tarik nafas, hembus
tarik nafas, hembus

okay lega...

aku suka baca blog Akhilah Rosmi :) serious ni tak tipu, ni bukan nak amek hati tuan punye bolg tu ke ape tapi bila stress sorang2 kat uitm sana aku akan buka blog dia and baca :) bila baca blog dia rasa mcm tengah kat halaqah / mentor mentee time zaman sekolah dulu. jahat2 aku pun kadang rasa rindu jgak nak pi halaqah. halaqah dgn cikgu siti best woo! hee
kat uitm bukannye takdei, ade je, kelab INSAN, tapi segan nak join.. takde kawan, pastu senior dia hensem tergugat iman . pastu rase mcm aku dgn diorang (ahli insan) beza jauhnye lahaaaaaiii~ rasa mcm aku ni teghok gila serba serbi kurang. so kalau aku stress dgn segala beban tekanan mental fizikal je aku akan call jiha kadang2 syerah, mintak bagi ceramah nasihat kat aku. kalau line internet ada mmg aku buka je blog akhilah rosmi. baca. blog yg membina :) keep update ur blog tau akhilah oi. heee

tibatiba rasa mcm segan gila plak bila dh buat luahan hati ni. ceeeehhh~~

bersama penulis terkenal, akhilah rosmi :)


maka ramairamai marilah kita merajin kan diri membaca postpost di blog beliau. aku nak post url blog dia tapi takut nanti kena smackdown pulak dgn tuan punye blog tu sbb tak mintak izin. heee

xoxo,
wafie

No comments:

Post a Comment