Thursday 2 May 2013

tomorrow is friday friday

currently at home sweet home cameron highland.

yeah. setiap kali orang tanya aku kat mana and aku kata aku kat cameron highland and mesti mereka akan reply ''waahh bestnyee! blablabla" derr, mmg la best duduk sini sejuk aman damai tenteram bai , tapi kat sini takda intertainmeeeeeeeent! kalau duduk setiga hari empat bole la tahan lagi tapi kalau dah kau duduk sini sebulan dua tak sampai dah rasa mcm WAAAAARGHHHHHHHHHHHHHH!!! /bertukar menjadi incredible hulk kaler oren/

aku tak nafikan mmg best duduk sini. nature alam semulajadi semua indah2 belaka. cewah ayat. boleh pergi hiking, jungle tracking, cycling, picnic, pegi robinson fall, petik strawberry, maen larilari ala ala hindustan kat ladang teh, etc. tapi kalau buat semua tu sorang2 and takda kawan mmg anda akan rasa seperti takda life. jalan menikmati udara segar sorang2 rasa mcm sebatang kara beb! huhu aku ada la berniat nak cari kawan kot sebaya ke apa tapi kenapa aku rasa mcm takda remaja baya baya aku pon kat siniiiiiiiiiii??? mana pergi bebudak universiti yg asal dari sini? takkan takde sorang pon budak uitm kat sini? oh well sbb yg aku tau uitm diploma je yg dah start cuti so aku mcm cari la kot ada muka muka familiar 

and hey, besok jumaat. setelah hampir sebulan.. eh.. dah sebulan pon kat sini akhirnya besok balek rumah terchenta lovely lovely houseeee. shah alam here i comeeee~ :D

benda pertama nak buat bila sampai nanti is ANTHEEEEEEEEEM!!~ /shining bright eyes/

bunga ni utk kau :) hah yelah, kau lah. hee
subhanallah :)


#np friday - rebecca black

thats all.
jya

No comments:

Post a Comment