Friday 9 December 2011

one

hye semua ! ceh, gaye macam ade je yg bace blog aku ni. bahaha baguslah kalau takde yg baca pon hahaha


okay, knape tajuk tu ONE ekk? sebab, sebab, sebab... spm tinggal 1 paper je lagi !!!! :) <---- big smile bebb. haha tuesday depan hari last aku akan pakai seragam purple tu. hari last nak membisu tahan cakap sebab dalam dewan pekse tak boleh bercakap. hari last nak ngumpat pengawas pekse tu. hari last nak dengar ceramah paklah... kot.. hari last nak duduk kat kelas tu. ngadap papan putih dekat situ blablabla. maybe aku takkan rindu dekat sekolah tu sekolah depan rumah je kott tapi aku akan rindu teramat sangat suasana belajar dekat sekolah tu. dengan kawankawan, cikgucikgu, musuhmusuh, juniorjunior. and and yang paling penting dekat meja kerusi aku. bubye buddies :'). haha


hmmmm.. kenapa ekk setiap pertemuan diakhiri dengan perpisahan ? unlike betul. kan bagus kalau setiap pertemuan tu ending dia swweeeet je, takde pisahpisah. together forever and ever lalalala. ;D lepas ni semua orang bertaburan ke segala ceruk bumi merentas benua melangkah samudera mengejar cita-cita masing masing, bawa haluan masing masing. aigoo. rindu ah nanti kat korang semua an. ceh sejak bila aku jiwang karat plak tah. dari tadika kita kawan, actually dari baby kot, kan anim kan? :) masuk sekolah rendah sesama. pastu berpisah kejap setahun. pastu together-gether balik. macam sweet je. haha




okay bye. peace :)


*ooh nanti jangalah lupe nak contact dengan aku ye. aku tak sombong pe. kot terserempak tepi jalan ke an, tegurtegurlah :)

No comments:

Post a Comment