Thursday 30 May 2013

random

random.

kenapa kalau kita duduk dlm kelompok yg baek baek alim alim soleh solehah, senaaaaaang je nak kena fitnah? dari zaman sekolah lagi aku tertanya tanya benda ni.... time kat sekolah kadang tu bila bcakap dgn budak laki je dah semua orang pandang kerek pastu label budak ni teghok perangai entahpape maksiat tak jaga ikhtilat blablablabla padahal nak mintak tolong je kot! mmg orang baek baek ni tak bole nak berfikiran positif eh? aku tak la nak kata semua orang baek alim soleh solehah tu jahat, tak. tapi salah ke kl nak bercakap dgn lelaki?

aku ingat lagi time form 2 aku n mizah kena panggil dgn cikgu pengawas, katanya kitorang pi skodeng jamban lelaki aka white house. padahal time tu mmg terang terang tak payah nak suluh spotlight la orang bole nampak kitorang pergi kat tong sampah recycle sebelah white house tu nak cari kotak utk alih bunga dari pasu. white house tu mmg takde orang la nak pergi, lalu sebelah je dah bole gatal-gatal badan. heh berbalik pd cerita, tercengang cengang la kitorang kena maki free free depan senior senior time tu, malu tu mmg toksah cerita la kan. pastu bila dah explain benda sebenaq pon cikgu tu taknak pcaya. dahtu mintak maaf pon tak. huh tau la dia mmg anti dgn aku yg perangai teruk ni kan, tapi agak agak la, ape la motif aku nak masuk white house petang petang uh. mcm la tandas perempuan jauh sgt. -,-


hmmmm....................

No comments:

Post a Comment